2014/06/15

Teachers are okay. /0

Fandom: Avengers
Tartalom: Mondjuk a nyári regényhez kedvcsinálónak vagy valami olyasminek. 
Páros: Science Bros 
Egyebek: Fluff, Au. Hát ehhez is elérkeztem, hogy ezt felrakjam. Életem első Avengers ficije és, hát valljuk be magunknak, a legtöbb esetben nem sok jót várhatunk egy elsőtől. De, hé, azzal kezdődik minden. És, akkor elő is vezetem ezt az én édes nyári próbálkozásom a fandomban. 
Mondjuk azt, hogy egyetem, mondjuk azt, hogy a Bosszú angyalkák a tanárok. Ez az alapszekció, többet lehetőleg nem is szeretnék elárulni. A nyaraláson bele is ásom magam, ha tehetem jobban a részleteibe és olyan június vége fele, el is kezdem írni. Igazából magam sem tudom még. Megígértem magamnak, hogy ebbe, ha belekezdek egyszerűen muszáj  befejeznem. Ha egy kicsit is ismer valaki, az tudja, hogy hol vagyok én és a regények / még, ha csak egy kis nyári is /. Szóval ennyit az elővezetésről. Jó olvasást. 

Tony Stark és Bruce Banner. Ezt a két fickót nagyon sokszor látták együtt.

Ahogy egymás mellett sétáltak lassan a folyosón a tanári felé:
Fekete lakkcipőjük monoton damdammolt az egyetem régi, lecsempézett padlóján. Bruce láthatólag zavarba jön, ilyenkor megvakarja a tarkóját, kínosan felnevet és megnézi az időt az elhasznált karóráján. Valamilyen oknál fogva, mindig ilyenkor kezdődik az órája, vagy késésben van valahonna, vagy csak egyszerűen otthon felejtett valamit. Sarkon fordul, próbál nem feltűnően izzadni, miközben Tony megvárja míg lekanyarodik.

Amikor a tanáriban beszélgetnek:
Tony mond valami rossz viccet, amit rajtuk kívül senki emberfija, talán Einstein értene. Erre mindketten próbálják visszafogni a feltörekvő, hangos nevetésüket. Bruce a hasát fogja, rakoncátlan, göndör fürtjei előre esnek és szemüvege az orra hegyére csúszik. A másik feltolja neki és minden stílusosságát bevetve rávigyorog, aztán Bennernek eszébe jut, hogy át kell néznie az óra anyagát. Tony csak sóhajt és a saját jegyzeteivel kezd el bíbelődni.

Amikor szünetekben együtt kávéznak:
- Hallod, itt állati jó bőr nőket lehet látni. Ne szerezzek neked egyet? Tudod, a Stark név hallatára pár önként repülne az ágyadba. - a feltűnően vörös színű kávésbögrével hadonászik, amin sárga csíkok futnak párhuzamban a tetején és az alján. Bruce letörli az arcára cseppenő feketét.
- Kösz a segítséget, Tony. De... Majd máskor - beharapja az alsó ajkát és megeneged egy hálás félmosolyt.
- Mindig ezt mondod - zsörtölődik, leül mellé, a kávésbögre a tanári hatalmas asztalán landol.
Bruce zavarban van, feláll és azt hazudja kifogyott a kávéból, elmegy az autómatához. Aztán Tony rápillant az ott felejtett lilára festett bögrére, elmosolyodik.

Amikor együtt tartanak órát:
A gyerekek unottan nézik, ahogy a hatalmas táblánál egy fizika és egy kémia tanár valamilyen másik nyelven beszél hozzájuk és csak simán rájuk fogják, hogy elfeljtettek angolul.
- Még is érti - hecceli Bruce, oldalbaböki.
- Én mindent értek Mr. Benner - vigyorog Tony győzedelmesen. - Tudok a jelekből olvasni, ajánlom tanuljon meg ön is.
A göndör pár pillanatig értetlenül pislog, majd hasfájásra hivatkozva véget vet az órának és haza megy. Otthon pedig elgondolkodik azon másnap milyen kifogással álljon elő, ha Tony ismét ilyen nyílvánvalóan flörtöl vele. Sajnos rá kell jönnie, ez nem mehet így sokáig.

Amikor pár hónap ismerkedés után meglátják, ahogy Bruce Benner kiváló kémia tanár, a Stark toronyból távozik, kissé kipirulva, csabzottan, a nyakában egy sárgás árnyalatú sállal.

10 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem az egyetemi AU-kat!
    Úgy szeretem az ilyen könnyed dolgokat! Mert hát mindenki az olvasó mazohista hajlamainak maximális kihasználásán ügyködik, vagyis jó sokan, ami rendben is van, csak néha jól esik a könnyedsége.
    Első ficnek jó, szép kezdés a fandomban, és bár sosem shippeltem a két tudóst, de már dereng, hogy miért teszik. Bár Tony gyakorlatilag mindenkivel shippelhető, a playboy mindenit.
    Olyan aranyos volt Bruce ahogy zavarba jött! Komolyan, szeretnék tanuló lenni ezen az egyetemen. Megoldható a felvételem?
    És a vége! Jaj istenkém de édes! Kész, ez édes, édes fic, pont jó erre az esőszínű reggelre, fel is vidultam és van az az érzésem, hogy megérte felkelnem reggel.
    Köszönöm, hogy olvashattam!
    U.I: Csak azért nem túrom fel a blogod és árasztalak el véleményekkel, mert a háromnegyedének nem ismerem a fandomját. Bocsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézudom, először Raistlin, aztán HardCandy most meg te*_* *olyan bloggerek, akiket áhítattaé csodál távolról*
      Úristen, nagyon köszönöm igazából azzal a kevés blogger tudással, aminek birtokába vagyok, jobb ha ilyen könnyed dolgokon töröm a fejem és akkor kapok ilyen nagyon-nagyon kedves és felettéb felvidító kommentet. Köszönöm ;u; Már azt hittem mindenki utálja ezt a ficet, komolyan.
      Én a magam részéről, kifejezetten imádom őket éshát Tony. Vele mindenit lehet shippelni, igen.
      Bruce, igen, ő aranyos *-* Persze, hogy persze. Sőt, több mint persze, hogy lehetsz, akárki lehet uwu
      U.i: Jázusom, semmi baj. owo Nem sokan ismerik szerintem a fandomokat, de előb vagy utóbb úgyis mindenbe bele kell szagolni egy kicsit :3 Szóval én köszönöm a véleményed nagyon, nagyon. *-*

      Törlés
  2. Juj, szia! Most találtam rá a blogodra, és az első, ami szembejött velem egy Avengers fic. Én sem shippelem őket, de ez nagyon aranyos volt :3 Írnod kéne még velük! Bruce nagyon kis édes, nem csodálom, hogy Tony flörtöl vele... A science bros shipnevet még nem is hallottam :O de nagyon tetszik :D Nagyon kis könnyed volt, ahogy Reyklani is írta, és pont ez a szép benne. A kis dőlt betűs szituáció-ismertetők is tetszettek, főleg az utolsó :3
    A regényre meg kíváncsi lennék, fel is iratkoztam, nehogy lemaradjak róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *mielőtt megnézte a kommented, megnézte a blogod és belezúgott a dizidbe*
      Köszönöm-köszönöm ;//u//; Igen, ezt a ficet, egyébként érdekes, mert pont Bruce fanságom közepette írtam és akkor kezdtem el igazán shippelni őket. És fel is íratkozol Jézusom ;//u//; Nagyon szépen köszönök mindent, főleg a kommentet. Komolyan azt hittem ez lett za Interneten található legrosszabb fic a világon, de aztán kaptam kommenteket és wí, szóval köszönöm, nagyon-nagyon. És a regény, hát az nem is nevezhető regénynek, tekintve, hogy bele sem fogtam még pedig annyi ötletem van meg ilyesmi, szóval köszönöm a bíztatást is~ *-*

      Törlés
  3. Szia! :3
    Nah, én is ideértem, végre-végre, mert persze, hogy holnap zeneórám van és mi mást csinálok, mint olvasok, mhpf >-> Bármit, csak gyakorolni ne kelljen, szóval feltúrtam a blogokat, amiket még nem olvastam és milyen jól tettem! Nagyon édes volt, ritka, hogy Avengers fandomban ilyen cuki, könnyed kis fluffal találkozzak, túl sok angstost ismerek *sóhaj*. Ez viszont most nagyon jól esett a lelkemnek, habár nem vagyok a páros nagy rajongója, már megfordultak a fejemben és öröm velük is olvasni egy ficet! Szerintem, hogy megkíméljem magam a gyakorlás borzalmaitól, meg amúgy is tetszik a stílusod *Tatsu lenni dőltbetűmániás*, tovább is andalgok Sherlock felé, mert ha jól látom, az is van *.* (Mit szólsz egy cseréhez? :3 )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahah, ismerős szerintem mindenkinek.
      Hát, nekem sem kéne ennyire körbecukroznom mindenkit, de ha már elkezdtem.. <-< *Koala is imádja a dőlt betűket* Hát, a Sherlock az. Nem ajánlott. uwu" ( Ki is pakollak :3 Mind a kettő blogod~ )

      Törlés
  4. betáncolok, körbetáncolom a ficidet, aztán téged is megtáncoltatlak, mert ez irtó édes volt. kedves, bájos, és szeretem. annyira el tudom képzelni őket így, minden nap, hogy Tony flörtöl, Bruce meg égő vörösen menekül előle. #egyetemi au headcanon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj én csak örülök mindennek~ Köszönöm szépen, hogy írtál. ouo #egyetemiauezleszheadcanondepsssztt

      Törlés
  5. Pontosan eltaláltad azt a párost, amit annyira shippelek. <3 És egyszerűen awwh.. *o*
    (Csak szerintem olyanok, mint a RusAme/RusPrus?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Nem. Nemcsak szerinted olyanok, bár még nem gondoltam bele. Mostmár igen. Ezen még gondolkodom.)
      Annyira örülök, hogy erre a párosra ilyen pozitív hozzászólások érkeznek mindenkiről. *o*

      Törlés