2015/08/24

Nagyon díjak

Akármennyire is ez még mindig nem-fic bejegyzés, se fejezet, nos, kaptam két díjat. ouo Az egyikkel Edemmester-től kaptam, köszönöm. ouo A másodikat pedig a nagyon cuki Persela ajándékozta nekem. Neked is sok ölelés. c:


További 10 dolog rólam:

✿Már annyit írtam magamról, hogy jaj. 
✿Mostanában megnéztem a Gravity Falls-ot. Vannak tervei(nk)m. c: 
✿Előkészületben van egy Steven Universe regényem. Újabb kisregény, ugye milyen jó, hogy soha nem lesz kész ahaha?
✿Egészen mostanáig nem voltam tudatában annak, mennyire is hasznos lenne nekem beszállni a Nyugat fandomba. Mármint Debrecen mellett lakom, kábé, a fél életem ott töltöm és i r o d a l o m. 
✿A kedvenc költőm Ady Endre szakadatlanul. 
✿Rájöttem, hogy a nyár sosem volt az én évszakom. 
✿A jelenlegi kedvenc bandám a The Neighbourhood. 
✿Nem szeretem igazán a gumicukrot.
✿A hajam végülis vörös volt és imádtam és utálom, hogy már nem az.
✿Most szőke és ezt is imádom.(◡‿◡✿)


Edemmester kérdései: 

1. A könyveket vagy a filmeket részesíted előnyben?
✿Mindkettő változatot imádom a maga módján. 

2. Fontosnak érzed, hogy a blogod jelen legyen a közösségi oldalakon?
✿Nem feltétlenül, de tagadhatatlanul sok ember jut el a blogomra így. Szóval hasznosnak tartom inkább. 

3. Az igazi (=nem internetes, hanem valóéletbeli) ismerőseid olvassák a blogodat, illetve szoktak esetleg visszajelzést adni róla?
✿Van, aki be-be néz hozzám, de a közeli barátnőimnek mindig elmesélem, hogy miket írok, így fölösleges feljönniük, hogy ugyanazt elolvassák, amit már elmondtam, :') 

4. Milyen témájú honlapokat böngészel legszívesebben?
✿Nagyon változó. 

5. Mit gondolsz, az emberek zenei ízlése kapcsolatban áll a személyiségükkel?
✿Nem. Ha a kedvenc bandámat hallgatod, attól még ugyanúgy utálhatlak, mert a személyiséged közel sem olyan jó, mint a zenei ízlésed. ((remélem nem volt olyan brutális, jézus és persze, akinek én jónak tartom a zenei ízlését, az szimpatikus lesz egyből, de lehet ha elkezdenék vele beszélgetni másról, kiábrándulnék. volt már rá példa. ))

6. Szoktál idegen nyelven olvasni akár könyveket, akár online tartalmakat? Miért?✿Könyvekig nem jutottam, de tervezem, mert imádom az idegen nyelvem (ami kimerül az angolban) és egyszerűen fontosnak tartom, hogy használjam. :)

7. Szeretnél a jövőben főállásban írással foglalkozni, vagy a blogolást inkább megtartanád hobbiként?✿Megfogtál. 

8. Gondolkodtál már azon, hogy az írásaidat esetleg nyomtatott formában is közzétedd, megjelentesd?✿Igen. Egyszer kipróbálnám magam ezen a téren, csak félek sok mindentől ezzel kapcsolatban. 

9. Próbálkoztál már szöveges/képes tartalmak helyett videókat gyártani?✿Megfordult a fejemben. 

10. Mi a célod a blogoddal?
✿A blogom jelenleg tárolja az írásaim, mert rájöttem, hogy hiába vannak kieséseim, akár egy hónaposak vagy két hónaposak, nem tudok nem-írni. Egy idő után olyan, mintha a levegőtől fosztanának meg. A blogom a búvár-palackom a tengerben. 


Persela díja:


A szabályok a következők:


  • köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
  • olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
  • írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad
  • írj 12 dolgot a saját blogodról
  • válaszolj a 12 kérdésre
  • kommentelj annak a blogján  1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése; a lényeg, hogy építő legyen!
  • cseréljetek linkeket is; rakd ki azt akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
  • küldd tovább legalább 12 embernek a díjat, ez azért kell, hogy mindenkihez eljusson
  • a díj kezdeményezője Dorothy, és a további információk ezen az oldalon érhetők el
12 dolog a blogodról: 

✿Tetszik, hogy ilyen kis-spontán, virágos, olyan kellemes c: 
✿A fejléced középső kép egy álom
✿Imádom, hogy az oldalaidnak ilyen menő nevei vannak. :D 
✿Azért te is elég menő vagy a pulcsiddal.
✿A Sterek ficeid olvastam csak, bevallom, de azokért rajongtam. 
✿Nem értem miért nincs több feliratkozód. Baromi édes vagy a blogod, basszus.
✿Pacsit amúgy én is baromi sok fandomban vagyok benne. 
✿...éss én sem tudom befejezni a történeteim. 

Megpróbáltam pontokban összeszedni,de semmi értelme. Annyira szimpatizálok veled, mert valahogy hasonlítunk, szerintem és ennek nagyon örülök, igazság szerint. :) (((Nagyon jól írsz, természetesen.)))

 12 dolog a blogomról:

✿Fogalmam sincs mikor kellene blog-szülinapot ünnepelni.
✿Először csak anime központú volt, mára megszűnt. 
✿Blog-nevet szerettem volna változtatni, de valahogy rájöttem, hogy én és a blogom nem vagyunk elég komolyak az olyan nevekhez, amiket kitaláltam. 
✿A fejléceim sosem lesznek elég jók ahhoz, hogy nekem is tetszenek.
✿Kódos design-en dolgozom sok ideje, de még mindig nem vagyok kész vele. :') 
✿Rengeteg megkezdett kisregény/regény van/volt a blogomon, de ezek közül egyetlen egy sincs kész és ezen változtatnom kell. 
✿42 feliratkozó van, amit egy évvel ezelőtt el sem mertem volna képzelni. Emlékszem ujjongva mentem az iskolába, hogy megvan a 30 feliratkozó és az egyik barátnőm egy álomfogót is adott gratulációja jeléül.
✿A blog kapott két fanartot, amire baromi büszke vagyok és ha TE is rajzoltál egy történethez, ne félj megosztani velem. Imádni foglak érte. (◡‿◡✿)
✿A blogon rengeteg fandom van, mégis úgy oszlik el, hogy egy fandomban általában egy vagy két történet foglal helyet. 
✿Ha valaki benne lenne egy három-szavas kihívásban, jelezze. :D 
✿Ez a blog rengeteget formálta a személyiségem és fordítva. A személyiségem is formálta a blogot és még fogja is. c: 

Nektek szeretettel: 
Yami
Rossio
Zima
Anna
Morgen

Hajrá lányok.(◡‿◡✿)

2 megjegyzés:

  1. Jaaj, de édes vaagy. Köszönöm a bókokat, de tényleg ♥ és annak is nagyon örülök, hogy szimpatikusnak tartasz :3 (ez kölcsönös) (ja és a napokban, lehet hogy még ma, várható tőlem valami parrish, mert ki vagyok akadva a legújabb rész miatt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajhát igazán nincs mit ouo és köszönöm szépen <3
      (le vagyok maradva az ötödik évaddal. :c )

      Törlés